팝송

Willie Nelson - Always On My Mind

간이연 2020. 2. 5. 22:56


Maybe I didn't treat you

내가 널 그렇기 대하지 않았나봐

Quite as good as I should have

내가 대했어야 했던 만큼

Maybe I didn't love you

널 사랑하지 않았나봐

Quite as often as I could have

사랑을 줘야 했을 만큼

Little things I should have said and done

내가 하고 말해야 했던 작은 것들

I just never took the time

그런 것에 시간을 투자하지 않았어

You were always on my mind

넌 늘 내 머리속에 있었어

You were always on my mind

넌 늘 내 머리속에 있었어

Maybe I didn't hold you

내가 널 안아주지 않았나봐

All those lonely, lonely times

그 외롭고 외로웠던 시간 동안

And I guess I never told you

그리고 내가 말하지 않았나봐

I'm so happy that you're mine

너가 내꺼라서 너무 행복했다고

If I make you feel second best

내가 만약에 널 뒷전으로 미뤘다고 생각하면

Girl, I'm so sorry I was blind

너무 미안, 내가 눈이 멀었나봐

You were always on my mind

넌 늘 내 머리속에 있었어

You were always on my mind

넌 늘 내 머리속에 있었어

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died

말해줘, 말해줘, 너의 달콤한 사랑이 죽지 않았다고

Give me, give me one more chance

한번더 기회를 줘, 기회를 줘

To keep you satisfied, satisfied

너를 만족, 만족 시킬 수 있게

Little things I should have said and done

내가 하고 말해야 했던 작은 것들

I just never took the time

그런 것에 시간을 투자하지 않았어

You were always on my mind

넌 늘 내 머리속에 있었어

You were always on my mind

넌 늘 내 머리속에 있었어

You were always on my mind

넌 늘 내 머리속에 있었어

Maybe I didn't treat you

내가 널 그렇기 대하지 않았나봐

Quite as good as I should have

내가 대했어야 했던 만큼

Maybe I didn't love you

널 사랑하지 않았나봐

Quite as often as I could have

사랑을 줘야 했을 만큼

Maybe I didn't hold you

내가 널 안아주지 않았나봐

All those lonely, lonely times

그 외롭고 외로웠던 시간 동안

And I guess I never told you

그리고 내가 말하지 않았나봐

I'm so happy that you're mine

너가 내꺼라서 너무 행복했다고

Maybe I didn't treat you

내가 널 그렇기 대하지 않았나봐

Quite as good as I should have

내가 대했어야 했던 만큼