팝송

이 종환 - Tennessee Waltz

간이연 2020. 2. 22. 17:30


I was dancing with my darling
난 내가 사랑하는 이와 춤을 추고 있어요
To the Tennessee Waltz
테네시 왈츠 리듬에 맞춰서
When an old friend I happened to see
내가 옛 친구를 보게 되었을때
I introduced her to my loved one
난 그녀에게 내 사랑하는 이를 소개했지
And while they were dancing
그리고 그들이 춤을 추는 동안에
My friend stole my sweetheart from me
내 친구는 내 사랑하는 그이의 마음을 훔쳐갔어요

remember the night
그날밤을 기억하나요
And the Tennessee Waltz
그리고 테네시 왈츠도,
Now I know just how much I have lost
이제야 내가 얼마나 많은걸 잃었는지 알게됐어요
Yes, I lost my little darling
그래요, 나는 내가 사랑하는 그이를 잃었어요
The night they were playing
그들이 연주하던 그날밤
The beautiful Tennessee Waltz
그 아름답던 테네시 왈츠