팝송

이 종환 - I WENT TO YOUR WEDDING

간이연 2020. 1. 23. 20:22



    I went to your wedding
    당신의 결혼식에 갔어요

    Al though I was dreading the though of losing you

    당신을 잃는다는 생각에 두려우면서도 말이에요

    The organ was playing my poor heart kept saying

    올겐이 연주되고 나의 초라한 마음이 계속 말하네요

    Your dreams, your dreams are through

    당신의 꿈은, 당신의 꿈은 이제 끝난거야

    You come down the asle wearing a smile

    미소를 띠운채 걸어 들어오는 당신은

    A vision of loveliness

    사랑스러운 모습이었어요

    I uttered a sigh and then whispered goodbye

    난 한숨을 지으며 잘가요라고 속삭였어요

    Good bye to my happiness

    나의 행복도 안녕이라고

    Your mother was crying

    당신의 어머니도 울고

    Your father was crying

    당신의 아버지도 울고

    And I was crying too

    그리고 나도 울었어요

    The teardrops were falling

    우리는 슬픈 눈물만을 떨구고 있었어요

    Becausee were losing you

    왜냐하면 우리는 당신을 잃었으니까요


    You come down the asle wearing a smile

    미소를 띠운채 걸어 들어오는 당신은

    A vision of loveliness

    사랑스러운 모습이었어요

    I uttered a sigh and then whispered goodbye

    난 한숨을 지으며 잘가요라고 속삭였어요

    Good bye to my happiness

    나의 행복도 안녕이라고

    Oh your mother was crying

    오 당신의 어머니도 울고

    Your father was crying

    당신의 아버지도 울고

    And I was crying too

    그리고 나도 울었어요

    The teardrops were falling

    우리는 슬픈 눈물만을 떨구고 있었어요

    Becausee were losing you

    왜냐하면 우리는 당신을 잃었으니까요