가곡

신 영옥 - Mother of Mine

간이연 2015. 11. 27. 09:00

 

 

 

Mother of mine

나의 어머니

You gave to me all of my life to do as I please.
당신은 제 인생에서 제가 기쁠수 있도록 모든걸 주셨습니다.

I owe everything I have to you.
전 당신에게 모든것을 빛졌습니다.

Mother, sweet mother of mine
어머니, 나의 사랑스러운 어머니.

Mother of mine
나의 어머니.

You showed me the right way things should be done.
당신은 저에게 모든것을 옳은 길로 인도하셨습니다.

Without your love, where would I be
당신의 사랑 없이, 제가 어디에 존재하겠습니까

Mother, sweet mother of mine.
어머니, 나의 사랑스러운 어머니.

Mother, you gave me ha-ppi-ness
어머니, 당신은 저에게 행복을 주셨습니다.

much more than words can say.
말로만 설명 할수없을 정도입니다.

I pray the Lord
신께 기도합니다.

that He may bless you every night and every day.
신께서 당신을 매일 밤 그리고 매일 낮마다 축복하시기를요

Mother of mine
나의 어머니

Now I am grown. And I can walk straight all on my own.
이제 저는 컸습니다. 그리고 저는 저의 길을 제대로 똑바로 걸어갈수있습니다.

I'd like to give you what you gave to me.
저도 당신이 저에게 준것만큼 드리고 싶습니다.

Mother, sweet mother of mine.
어머니, 나의 사랑스러운 어머니.

'가곡' 카테고리의 다른 글

임 청화 - 목련화  (0) 2015.12.10
조 수미 - 선구자  (0) 2015.12.02
그리운 금강산  (0) 2015.11.23
임 청화 - 비목  (0) 2015.11.20
신 영옥 - 가을편지  (0) 2015.11.18